tisdag 21 juni 2011

Vad gör folk utan tv?

Snart är de redan midsommar hörrni! (om nån mot förmodan skulle missat det).
Vi ska fira på den platsen dom utlovar värme & sol...på Öland så klart.

Nu står vi i valet o kvalet om vi ska åka när K slutar jobba på torsdag kväll, eller fredag morgon. Skulle vara skönt att få vakna på plats på morgonen & slippa stress med bilkö o hela faderullan.

Vår tv här hemma vill inte samarbeta med oss. Nåt vajsing som gör att de bara visas myrornas krig, och de har ja sett alldeles för många gånger för att tycka de är intressant!
Det är tur att det inte är själva Tvn de är fel på. Då hade ja behövt handla en ny omedelbart vilket hade resulterat i att vi hade fått äta nudlar i en månad.

Jag har tvingat min man att ringa fastighetsägaren för jag lider av grav tristess just nu. Det finns såklart andra saker jag skulle kunna göra, men min son vill väldigt gärna ligga i sova på mig, så dom sakerna får vänta tills mannen kommer hem.

Undra vad folk gör som inte har en tv hemma att fördriva tid med?

Inga kommentarer: