fredag 17 juni 2011

I onsdags var det dags för besök på BVC igen. Han väger nu 4490g o är 56cm lång (1månad+2dgr).

Nu dröjer de 3 veckor tills nästa gång då de även är läkarundersökning.

Vi fick även gå till Labb för att lämna ett blodprov pga hans gulhet i ögonen.
Dom tog ett stick i hans lilla häl & det fick mitt mammahjärta att blöda.
Hade jag vetat att han skulle fara så illa av det, hade jag haft Kim med mig.

Läkaren har ännu inte ringt om provet så vi hoppas det såg bra ut.

Idag blev det en sväng på stan för att leta pyjamas till lilleman. De han har här hemma i strl 56 börjar bli lite för små så nu slog ja till på strl 62.
Min bebis börjar bli stor!

Har vart o köpt magdroppar med som ja hoppas ska hjälpa hans tröga mage. Har kört med minifom i ca 2 veckor, men de hjälper inte tillräckligt så ska ge dom nya dropparna en chans.
Allt för att han ska slippa behöva kämpa flera timmar för att de ska ut lite bajs!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: