tisdag 23 augusti 2011

Slår mig ner nu med en kopp kaffe & bara njuter av tystnaden medans lilleman sover så sött. Det kallas visst kvalitetstid med mig själv.

I helgen vankas det dop & det är mycket som ska fixas & donas. På torsdag ska ja ta gröna faran och inhandla all mat till våra 60 gäster (!)vilket känns som ett litet projekt i sig. Ja, har man stor släkt och stor familj så har man hehe.

Jag ber till vädergudarna redan nu att vädret ska va på våran sida.
Sen vet jag till bebisgudarna också att min barn kommer vara på bra humör i kyrkan!

I eftermiddag ska jag ta mig till kärringgrillen. Förhoppningsvis får ja lite färg på min bleka kropp som knappt sett solen i sommar av förklariga skäl. Skönt ska de bli i alle fall.

So long!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: