torsdag 14 juli 2011

Ne..den dära appen va nog inte värd 7kr, för inläggen kommer inte upp, så kör på gamla hederliga viset.

Regnet bara öser ner här i stan.. Så kallat festivalvädet dagarna till ära. Hade lilleman varit lite äldre hade ja nog köpt mig en biljett till gamla kära Hultsfred..men nästa år kanske:)

Igår tog Kim med sig Theo till Kisa en sväng. Jag hade kvalitetstid med Linda & Camilla över några koppar kaffe.
De va första gången Kim hade honom så länge själv & de vart ett antal samtal för att kolla så Kim överlevde.

Det gjorde han så nu vet ja det till nästa gång jag ska ha kvalitetstid med mina vänner!

Lillen vart 2 månader igår. Min stora lilla kille. Han är stadig & håller sitt lilla huvud jättebra.inte längre ett litet knyte som bara ligger i famnen och sover genom dagarna. Min älskade lilla plutt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: